1. Strona główna
  2. /
  3. Blog
  4. /
  5. Blog
  6. /
  7. Przykład idealnej reklamy: szeregówki...

Szeregówki – Yuniversal Podlaski

Najlepsze szeregówki – Yuniversal Podlaski: ta reklama ma w sobie wszystko, co powinien mieć błyskotliwy, zapadający w pamięć przekaz, którego zadaniem jest nie tylko sprzedawać produkt lub usługę, ale i budować rozpoznawalność marki. Oto “Najlepsze szeregówki w mieście” Yuniversalu Podlaskiego – reklama prezentowana od niedawna w Białymstoku. Jej pomysł oparty został na podobnym brzmieniu wyrazów: “szeregowa” i “szeregówka”, oznaczających kobietę żołnierza z najniższym stopniem wojskowym i charakterystyczny rodzaj budownictwa.

Potrójne szeregówki

Takie wymieszanie znaczeń wywołuje pozytywne emocje, a zamieszczenie na plakacie zdjęcia modelki przyciąga uwagę. Autorom reklamy udał się także koncept graficzny: trzem wyróżnionym wyrazom w zdaniu “Najlepsze szeregówki w mieście” (nie licząc przyimka) odpowiada potrójnie zmultiplikowana postać żołnierki. Mówiąc w skrócie: świetna robota.

szeregówki Yuniversal Podlaski

Kozackie mieszkanie

Ale to nie jedyna udana reklama Yuniversalu Podlaskiego. Developer promuje swoje usługi także za pomocą “kozackiej” prezentacji, na której widnieje młody mężczyzna z długim wąsem. Reklama odwołuje się do obecnego w naszym języku przymiotnika “kozacki”, określającego coś, co jest wyjątkowo dobre, wystrzałowe, na wysokim poziomie.

Szeregówki Yuniversal Podlaski

Mam więc w tym przypadku reklamy czysto wizerunkowe, budujące świadomość marki, nawiązujące do powszechnych skojarzeń i sformułowań. Developer zrezygnował z podawania informacji o powierzchni i cenach mieszkań. Jego celem było przyciągnięcie naszej uwagi, wywołanie emocji i pozytywnych skojarzeń.

Pamiętajmy o etapach

Oczywiście, reklamy informacyjne są niezbędne w kampaniach firm developerskich. Ale powinny być one uzupełnieniem reklam wizerunkowych, nastawionych na budowanie komunikacji z klientem i wzbudzanie zainteresowania. Dopiero w kolejnym etapie działań marketingowych na bilbordach i reklamach online zamieścić można konkretne informacje o lokalizacji, cenie za metr kwadratowy i zaletach konkretnej inwestycji. Decyzji o zakupie domu nikt nie podejmuje na podstawie szybkiego rzutu oka na reklamę. Proces ten odbywa się stopniowo, w kilku etapach, począwszy od zainteresowania inwestycją, a skończywszy na wypełnieniu formularza kontaktowego na stronie developera i umówieniu się ze sprzedawcą. Dlatego etap pierwszy jest tak ważny: aby był skuteczny, trzeba przygotować reklamy, o których będzie się chciało mówić z rodziną, przyjaciółmi i znajomymi. Yuniversal Podlaski zrealizował go w stu procentach.

Szeregówki Yuniversal Podlaski: strona internetowa developera

Blog Studia DS Info