Przejdź do treści

Przykład idealnej reklamy: szeregówki – Yuniversal Podlaski

  1. Home
  2. /
  3. Blog
  4. /
  5. Przykład idealnej reklamy: szeregówki...

Szeregówki – Yuniversal Podlaski

Najlepsze szeregówki – Yuniversal Podlaski: ta reklama ma w sobie wszystko, co powinien mieć błyskotliwy, zapadający w pamięć przekaz, którego zadaniem jest nie tylko sprzedawać produkt lub usługę, ale i budować rozpoznawalność marki. Oto „Najlepsze szeregówki w mieście” Yuniversalu Podlaskiego – reklama prezentowana od niedawna w Białymstoku. Jej pomysł oparty został na podobnym brzmieniu wyrazów: „szeregowa” i „szeregówka”, oznaczających kobietę żołnierza z najniższym stopniem wojskowym i charakterystyczny rodzaj budownictwa.

Potrójne szeregówki

Takie wymieszanie znaczeń wywołuje pozytywne emocje, a zamieszczenie na plakacie zdjęcia modelki przyciąga uwagę. Autorom reklamy udał się także koncept graficzny: trzem wyróżnionym wyrazom w zdaniu „Najlepsze szeregówki w mieście” (nie licząc przyimka) odpowiada potrójnie zmultiplikowana postać żołnierki. Mówiąc w skrócie: świetna robota.

szeregówki Yuniversal Podlaski

Kozackie mieszkanie

Ale to nie jedyna udana reklama Yuniversalu Podlaskiego. Developer promuje swoje usługi także za pomocą „kozackiej” prezentacji, na której widnieje młody mężczyzna z długim wąsem. Reklama odwołuje się do obecnego w naszym języku przymiotnika „kozacki”, określającego coś, co jest wyjątkowo dobre, wystrzałowe, na wysokim poziomie.

Szeregówki Yuniversal Podlaski

Mam więc w tym przypadku reklamy czysto wizerunkowe, budujące świadomość marki, nawiązujące do powszechnych skojarzeń i sformułowań. Developer zrezygnował z podawania informacji o powierzchni i cenach mieszkań. Jego celem było przyciągnięcie naszej uwagi, wywołanie emocji i pozytywnych skojarzeń.

Pamiętajmy o etapach

Oczywiście, reklamy informacyjne są niezbędne w kampaniach firm developerskich. Ale powinny być one uzupełnieniem reklam wizerunkowych, nastawionych na budowanie komunikacji z klientem i wzbudzanie zainteresowania. Dopiero w kolejnym etapie działań marketingowych na bilbordach i reklamach online zamieścić można konkretne informacje o lokalizacji, cenie za metr kwadratowy i zaletach konkretnej inwestycji. Decyzji o zakupie domu nikt nie podejmuje na podstawie szybkiego rzutu oka na reklamę. Proces ten odbywa się stopniowo, w kilku etapach, począwszy od zainteresowania inwestycją, a skończywszy na wypełnieniu formularza kontaktowego na stronie developera i umówieniu się ze sprzedawcą. Dlatego etap pierwszy jest tak ważny: aby był skuteczny, trzeba przygotować reklamy, o których będzie się chciało mówić z rodziną, przyjaciółmi i znajomymi. Yuniversal Podlaski zrealizował go w stu procentach.

Szeregówki Yuniversal Podlaski: strona internetowa developera

Blog Studia DS Info

The owner of this website has made a commitment to accessibility and inclusion, please report any problems that you encounter using the contact form on this website. This site uses the WP ADA Compliance Check plugin to enhance accessibility.