Storytelling w biznesie
  1. Home
  2. /
  3. Blog
  4. /
  5. Blog
  6. /
  7. Storytelling, czyli jak mówić...

Storytelling w biznesie

Jak powinna wyglądać Twoja reklama? Co chciałbyś powiedzieć klientom swojej firmy? Jakie cechy wyróżniają Twój produkt lub usługę na rynku? Zanim wypiszesz na kartce wszystkie „plusy”, spróbuj zmienić perspektywę i zacznij myśleć tak, jak myślą i czują Twoi klienci.
Skup się na tym, co powiedział kiedyś przedsiębiorca i mówca motywacyjny Simon Sinek. Na jednej z konferencji TED Sinek zasugerował, że mniej ważne jest to, co robimy i jak to robimy. Istotne jest przede wszystkim to, dlaczego podejmujemy jakieś działania: proponujemy komuś produkt lub usługę, opowiadamy historię o sobie, swoich pasjach i sukcesach. Tu tkwi istota prawdziwej biznesowej opowieści, klasyczny copywriting, mówienie o tym, co w biznesie najbardziej fascynujące, inspirujące, angażujące.

Pamiętaj również, że kampanie reklamowe na Facebooku i kampanie reklamowe w Google, wykorzystujące storytelling, copywriting, produkcje filmowe nie muszę być poważne i pompatyczne. Chociaż chciałbyś zmienić „na plus” życie swoich klientów, nie musisz mówić do nich tak, jakbyś połknął przysłowiowy kij od szczotki. Bądź zabawny, elokwentny, odrobinę ironiczny. Spójrz z dystansem na siebie i świat. I opowiedz wciągającą historię, która na długo pozostanie w pamięci.

Reklama w Google
Reklama na Facebooku
Produkcje filmowe
Copywriting
Kontakt Facebook