Przejdź do treści

Storytelling, czyli jak mówić o biznesie

Storytelling w biznesie
  1. Home
  2. /
  3. Blog
  4. /
  5. Storytelling, czyli jak mówić...

Storytelling w biznesie

Jak powinna wyglądać Twoja reklama? Co chciałbyś powiedzieć klientom swojej firmy? Jakie cechy wyróżniają Twój produkt lub usługę na rynku? Zanim wypiszesz na kartce wszystkie „plusy”, spróbuj zmienić perspektywę i zacznij myśleć tak, jak myślą i czują Twoi klienci.
Skup się na tym, co powiedział kiedyś przedsiębiorca i mówca motywacyjny Simon Sinek. Na jednej z konferencji TED Sinek zasugerował, że mniej ważne jest to, co robimy i jak to robimy. Istotne jest przede wszystkim to, dlaczego podejmujemy jakieś działania: proponujemy komuś produkt lub usługę, opowiadamy historię o sobie, swoich pasjach i sukcesach. Tu tkwi istota prawdziwej biznesowej opowieści, klasyczny copywriting, mówienie o tym, co w biznesie najbardziej fascynujące, inspirujące, angażujące.
Pamiętaj również, że kampanie reklamowe na Facebooku i kampanie reklamowe w Google, wykorzystujące storytelling, copywriting, produkcje filmowe nie muszę być poważne i pompatyczne. Chociaż chciałbyś zmienić „na plus” życie swoich klientów, nie musisz mówić do nich tak, jakbyś połknął przysłowiowy kij od szczotki. Bądź zabawny, elokwentny, odrobinę ironiczny. Spójrz z dystansem na siebie i świat. I opowiedz wciągającą historię, która na długo pozostanie w pamięci.
Reklama w Google
Reklama na Facebooku
Produkcje filmowe
Copywriting
Kontakt Facebook
The owner of this website has made a commitment to accessibility and inclusion, please report any problems that you encounter using the contact form on this website. This site uses the WP ADA Compliance Check plugin to enhance accessibility.