Przejdź do treści

Społeczna odpowiedzialność biznesu

Społeczna odpowiedzialność biznesu
  1. Home
  2. /
  3. Blog
  4. /
  5. Społeczna odpowiedzialność biznesu
Społeczna odpowiedzialność biznesu
Społeczna odpowiedzialność biznesu
„Myśl globalnie, działaj lokalnie” – powiedział kiedyś René Jules Dubos, francuski mikrobiolog, agronom i ekolog. Zdanie to stało się mottem ekologów i alterglobalistów, zaangażowanych w działania skupione na lokalnych ekosystemach i społecznościach. Kierują się nim także firmy realizujące strategię CSR (Społeczna odpowiedzalność biznesu), świadczącą o ich odpowiedzialnym podejściu do miejsca, w którym np. prowadzą swój biznes.
CSR, czyli Corporate Social Responsibility to świetny sposób na public relations, w której będzie miejsce na wsparcie lokalnych organizacji pozarządowych, współorganizowanie imprez edukacyjnych i prozdrowotnych z instytucjami publicznymi oraz przyznawanie stypendiów uzdolnionym uczniom i młodym naukowcom. Może więc warto zaangażować się w CSR, pamiętając jednocześnie o klasycznej reklamie w mediach oraz reklamie na Facebooku i Google? Najlepsze rozwiązania mają całościowy charakter.
Reklama w Google
Reklama na Facebooku
Public relations
Kontakt Facebook
The owner of this website has made a commitment to accessibility and inclusion, please report any problems that you encounter using the contact form on this website. This site uses the WP ADA Compliance Check plugin to enhance accessibility.