Reklama Białystok
Epidemia wywróciła do góry nogami budżety reklamowe wielu polskich firm. Konieczność społecznej izolacji, zmiany związane z ilością osób przebywających w sklepach zmusiły właścicieli do przeniesienia aktywności do internetu, nie tylko intensyfikując rozwój cyfrowych usług, ale i przekształcając klasyczną ofertę w usługi online, oparte m. in. o platformy komunikacyjne i sklepy internetowe.
Dziennikarstwo branżowe
Wsparciem działań reklamowych okazało się być dziennikarstwo branżowe, tworzące przestrzeń porozumienia między klientem i usługodawcą, budujące wizerunek marki i przyciągające uwagę odbiorców. Dobrze skonstruowany artykuł, film na videoblogu lub podcast są dziś godnym uwagi uzupełnieniem reklamy – narzędziem subtelnym, nienachalnym, absorbującym uwagę. Dlatego zachęcamy do kontaktu z naszą agencją, wspierającą firmy w prowadzeniu m.in. kanałów w mediach społecznościowych.
Dzięki nam uruchomisz bloga, publikując przekonujące teksty, które oprócz walorów merytorycznych będą pozycjonować Twoją witrynę w oparciu o słowa kluczowe, czyli słowa wpisywane do wyszukiwarki przez użytkowników poszukujących np. nowego modelu komputera lub firmy projektującej wnętrza. Dobrze opracowana strategia SEO pozwoli Ci ograniczyć wydatki na płatną reklamę oraz zbudować pozycję strony jako witryny chętnie odwiedzanej przez internautów, poszukujących tzw. wartościowego contentu.