Jaka jest Twoja historia?
Źródło: pixabay.com, user ID: 742680
Kampanie reklamowe zbyt często skupiają się na pozytywnych cechach produktów i usług. A przecież zawsze najważniejszy jest konsument i to on w przekazie reklamowym musi znaleźć kogoś, z kim będzie chciał się identyfikować.
Studio DS Info to ludzie związani nie tylko z marketingiem i reklamą. Współpracują z nami dziennikarze i blogerzy, piszący o kulturze, ekonomii i sprawach społecznych. Wspólnym mianownikiem naszych działań jest człowiek – konsument, klient, odbiorca treści publikowanych w mediach klasycznych i internetowych. Wiemy bowiem, że tylko opowieść reklamowa, bezpośrednio związana z człowiekiem, jest w stanie przekonać nas do określonych działań konsumenckich.
Dlatego, realizując kampanie reklamowe, zawsze szukamy dobrej opowieści – przekonującej, prawdziwej, autentycznej. I nawet jeśli nasze działania sprowadzać się mają “tylko” do zrobienia zdjęć produktowych, dbamy o to, by był na nich bohater, by fotografia miała dziennikarski charakter, wyrażała emocje, przekonania, światopogląd.
Design i funkcjonalność produktów są najważniejsze. Klienci cenią sobie wsparcie techniczne, opiekę gwarancyjną i pogwarancyjną, ale nic tak nie przekonuje do kultu marki jak historia, z którą można się identyfikować.
Pamiętaj więc o bohaterze swojej kampanii. Znajdź kogoś, kto będzie chciał udostępnić swój wizerunek. Może będzie to Twój długoletni klient albo nabywca produktu i usługi, który w zamian za obecność w reklamie otrzyma zniżkę na kolejne zakupy. W tym przypadku zawsze najważniejsza jest uczciwość. Lepszy jest prawdziwy bohater niż uśmiechnięty ktoś ze stockowego zdjęcia.