Przejdź do treści

Prawdziwy bohater Twojej kampanii reklamowej

  1. Home
  2. /
  3. Blog
  4. /
  5. Prawdziwy bohater Twojej kampanii...
Biuro reklamy
Źródło: pixabay.com, user ID: 742680
Biuro reklamy Studio DS Info
Kampanie reklamowe zbyt często skupiają się na pozytywnych cechach produktów i usług. A przecież zawsze najważniejszy jest konsument i to on w przekazie reklamowym musi znaleźć kogoś, z kim będzie chciał się identyfikować.
Studio DS Info to ludzie związani nie tylko z marketingiem i reklamą. Współpracują z nami dziennikarze i blogerzy, piszący o kulturze, ekonomii i sprawach społecznych. Wspólnym mianownikiem naszych działań jest człowiek – konsument, klient, odbiorca treści publikowanych w mediach klasycznych i internetowych. Wiemy bowiem, że tylko opowieść reklamowa, bezpośrednio związana z człowiekiem, jest w stanie przekonać nas do określonych działań konsumenckich.
Dlatego, realizując kampanie reklamowe, zawsze szukamy dobrej opowieści – przekonującej, prawdziwej, autentycznej. I nawet jeśli nasze działania sprowadzać się mają „tylko” do zrobienia zdjęć produktowych, dbamy o to, by był na nich bohater, by fotografia miała dziennikarski charakter, wyrażała emocje, przekonania, światopogląd.
Design i funkcjonalność produktów są najważniejsze. Klienci cenią sobie wsparcie techniczne, opiekę gwarancyjną i pogwarancyjną, ale nic tak nie przekonuje do kultu marki jak historia, z którą można się identyfikować.
Pamiętaj więc o bohaterze swojej kampanii. Znajdź kogoś, kto będzie chciał udostępnić swój wizerunek. Może będzie to Twój długoletni klient albo nabywca produktu i usługi, który w zamian za obecność w reklamie otrzyma zniżkę na kolejne zakupy. W tym przypadku zawsze najważniejsza jest uczciwość. Lepszy jest prawdziwy bohater niż uśmiechnięty ktoś ze stockowego zdjęcia.
The owner of this website has made a commitment to accessibility and inclusion, please report any problems that you encounter using the contact form on this website. This site uses the WP ADA Compliance Check plugin to enhance accessibility.